dimecres, 23 de maig del 2018

22 de Maig: Ens acomiadem!


Avui hi farè l'última entrada d'aquest blog, pareix que va ser l'altre dia quan vaig començar un camí junt amb les ciències de nou, amb molta por per l'experiència anterior però amb curiositat per veure com aniria aquesta vegada.

El camí ha segut llarg, hi ha hagut dies on els vells fantasmes de les antigues ciències intentaven sortir de nou, però per a eixos moments sempre he tingut el suport d'algun company o de JuanFra i gràcies a ells a dia d'avui puc dir que estic segura que les ciències i jo podem arribar a entendrens a la perfecció.

La utilització d'un blog per a mi també ha segut una novetat, i he anat mirant videos del Youtube per intentar resoldre xicotets problemes que m'anaven sortint, és una forma de poder avaluar als alumnes que m'ha cridat molt l'atenció i que m'ha agradat molt, així que segurament si tinc l'oportunitat la utilitzarè mès vegades.

No ha sigut una assignatura on sols hem donat matèria, hem après moltissimes coses de manera constructivista, hem format relacions personals que duraran al llarg del temps i sobretot hem tingut la grandissima sort de tenir un gran mestre que a mi personalment m'ha ajudat a voler una materia que pensava que mai arribaria a estimar.



Sols hem queda dir una cosa: GRÀCIES PER TOT!


1 comentari:

  1. Gràcies a tú!
    Ha estat un plaer compartir i apendre a classe amb tú!
    Seguim!
    Passa molt bon estiu!

    ResponElimina